Search

Share

๐๐ž๐ฅ๐š๐ง๐ ๐ ๐š๐ง ๐’๐ž๐ญ๐ข๐š ๐€๐ซ ๐‘๐š๐ก๐ง๐ฎ ๐˜๐š๐๐„๐ˆ๐Œ ๐Œ๐ž๐ง๐š๐ง๐  ๐†๐ž๐ซ๐š๐ง ๐๐ž๐ฆ๐š๐ฌ๐š๐ซ๐š๐ง ๐›๐ž๐ซ๐ง๐ข๐ฅ๐š๐ข ๐‘๐Œ๐Ÿ“,๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ.๐ŸŽ๐ŸŽ

Ar Rahnu YaPEIM telah mengadakan Kempen Memacu Kejayaan Bersama Usahawan โ€œCagar & Menangโ€ Geran Pemasaran RM 5,000.00 Tahun 2022. Kempen yang bermula pada 01 Januari 2022 hingga 31 Disember 2022 merupakan penghargaan kepada para pelanggan Ar Rahnu YaPEIM yang telah menggunakan produk Ar Rahnu Bisnes YaPEIM dan Ar Rahnu Biznita.

Pada 8 Februari 2023, cabutan telah dibuat bagi pemenang kepada Kempen Memacu Kejayaan Bersama Usahawan โ€œCagar & Menangโ€ ini dengan hadiah yang ditawarkan berupa 11 Geran Pemasaran bernilai RM5,000.00 setiap satu bagi 11 orang pemenang.

Penyertaan Kempen Memacu Kejayaan Bersama Usahawan:
i. Terbuka kepada Pelanggan yang menggadai menggunakan Produk Ar Rahnu YaPEIM Bisnes dan Ar Rahnu YaPEIM Biznita
ii. Gadaian dengan Nilai Marhun RM 3,000.00 dan Ke atas

Cabutan pemenang telah disempurnakan oleh Pemangku Ketua Pengarah YaPEIM, Tuan Haji Awang @ Musran Tawil. Kesemua pemenang bertuah akan dihubungi dalam masa terdekat oleh pihak Ar Rahnu YaPEIM.

Pihak Pengurusan Utama YaPEIM, Ahli Lembaga Koperasi YaPEIM Berhad dan Pengurusan serta Warga Koperasi YaPEIM Berhad mengucapkan syabas dan tahniah kepada para pelanggan Ar Rahnu YaPEIM yang berjaya.

#KempenCagarDanMenang2022
#ArRahnuYaPEIM
#PemenangKempen2022

  • Posts
  • Lain Lain
  • ๐๐ž๐ฅ๐š๐ง๐ ๐ ๐š๐ง ๐’๐ž๐ญ๐ข๐š ๐€๐ซ ๐‘๐š๐ก๐ง๐ฎ ๐˜๐š๐๐„๐ˆ๐Œ ๐Œ๐ž๐ง๐š๐ง๐  ๐†๐ž๐ซ๐š๐ง ๐๐ž๐ฆ๐š๐ฌ๐š๐ซ๐š๐ง ๐›๐ž๐ซ๐ง๐ข๐ฅ๐š๐ข ๐‘๐Œ๐Ÿ“,๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ.๐ŸŽ๐ŸŽ
Kalkulator
Emas
Harga
Emas
Lokasi
Cawangan
Bayaran
Online

Zon Utara

ZON MALAYSIA TIMUR